.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افشاگري غلط انداز از كانديداتوري مشترك


ديروز شهردار ساري را از اميركبيري به زير كشيديم و امير صغيرش كرديم. امروز تصميم جد داريم با روش هاي براندازانه غلط اندازي رفتار برخي را اصلاح كنيم تا بدانند در اينجا همه مي دانند يك من ماست چند سير كره دارد. به استاندار فهمانديم كه ما به عنوان كوري كه از جدا دو چشم بينا مي خواهد از شما فقط يك فرماندار عاقل مي خواهيم. مي دانيم اختيار شهردار به تمام و كمال در دست استاندار نيست و تقاضاي مقابله به مثل هم منطقي نيست و از آنجا كه با اين نوشته هاي پر رمز و راز به همه فهمانديم كه اهل منطق و استدلال هم هستيم و كله اي كاملاً پوك و خالي هم نداريم و يك چيزايي گاهي حاليمونه مي شه، مي دونيم كه استاندار از جو سازي ها حسابي حساب مي بره و دوست نداره مردم بگن استاندار آدم خوبي هست اما مثلاً نون به نرخ روز و به قيمت گران مي خوره.

غلط انداز اين حرفا رو بسيار بد مي دونه و پخش اونا رو هم جزء انتشار مفاسد و معاصي كبيره دانسته و اصرار بر صغيره قلمداد كرده و چاره كار را تنها در نزدن اين حرفا مي دونه. البته اهل معذرت خواهي هم نيستش مگه اينكه مجبور بشه و سمبه پر زور. الغرض گفتيم امروز روز دلجويي از كرده ديروز است و حال كه اون حرفاي غرور افزا و توهم زا رو به تمامه خنثي كرده و امير كبير ساري رو به امير صغير بدل نموديم خواستم ضمن اينكه بعداً‌ توي يك فرصت استثنايي از كرده هاي آق شهردار ساري تعريف و تمجيد به همراه تكذيب و تخريب خواهيم كرد، فعلاً اسب را در ميداني ديگر جولان بدهيم.

يادمان ميايد كه در يكي از انتخاب ها پارچه نوشته اي رو تو يكي از خيابان ها از بزرگي زده بودند و نقل كرده بودند كه ايشان به مردم شريف آن شهر توصيه مي كنند كه به "عمادالاخيار" فلاني راي بدهند. تاثير اين سخن سال ها باقي بود و يك دو دوره نان و نام براي صاحبش آورد تا اينكه ديده شد در دوره بعد از آن مراجع چهار گانه از تائيد صلاحيت ايشان براي كانديداتوري امتناع كردند و قصه ها براي آن بافته شد. حال كاري ندارم كه اين عمادالاخيار چيكار كرد و در دوره بعد كه با اينو ببين و اونو ببين بالاخره تونست اين مراجع چهار گانه رو دور بزنه و تائيد صلاحيت رو بگيره، همين مردم با امتناع از دادن راي خيالات ايشونو جمع كردند كه ديگه اين حنا رنگي نداره.

حالا شايعه كردن كه اين شهردار نازنين كه اصلاً توي فكرش هم چنين چيزي نيست مي خواد به همراه همين آق جمال در دور بعد كانديداي مجلس بشوند و آْق جمال هم براي اينكه مي دونه از اين شهردار به خاطر ارتباطات محكمي كه با انبوه سازان و شركت هاي مختلف و مراجع تامين پول و مكان و بازار و ... داره و حتماً هزينه هاي سنگين تبليغاتي رو در سنگين ترين حالت خودش به راحتي تامين مي كنه به صورت حساب شده و بر اساس تجربه و سابقه اومده اونو امير كبير خونده كه از همين الآن زمينه كانديداي مشتركشو با ايشون بچينه تا از تامين مالي خيالش جمع بشه.

ميبينين غلط انداز بدبخت مردم چقدر حساب شده حرف مي زنند و به همديگر تعارف تيكه پاره مي كنند. آق جمال حساب همه جاشو كرده و احتمالاً با اين كار آق شهردار هم حسابي از خجالت آق شجاعي در اومده و جبران پيگيري هاي ايشون براي بركناريشو خواهد كرد. آخه دنيا رو گفتن دارالجبران هستش و يكي زدي يكي مي خوري. حالا اون آق شهردار سابق كه انشاء الله سيرت يوسفي داشته باشد چون از صورت كه خبري نيست و هيچ زليخائي به اين صورت دل نمي ده و قصر خيال خودشو براي اون فدا نمي كنه، كه اصلاً متهم به همراهي با اهل فتنه هستش و مثل اون يكي ديگه كه گفتند نامه معروف پيشنهاد نوشيدن جام زهر رو به رهبري داده بودند احتمالاً بر اساس برآورد غلط اندازي ما هم در ساري و هم در بابل و هم در نوشهر و چالوس راهي خونه هاشون مي شوند.

توي اين قحط الرجال اقدام حساب شده اي لازم است كه آق جمال در كمال اقتدار و بدون تحمل هيچ خرجي بيايند و كسوت نمايندگي رو به دست اين عمادالاغيار بر تن بپوشانند. ديدي غلط انداز چه فكر بكري كرده و با يك امير كبير خوندن چه امتيازي رو گرفته؟ حالا اگه جرات داري باز هم خودتو به اون راه بزن و بگو ايشان همينجور از دهنش پريده و اينو گفته. البته اين روزها آق شجاعي هم خيلي خودشو دوست داره به آق شهردار نزديك بكنه تا يه جورايي اون حركت هاي اوليه براندازي شهردار رو از دلش در بياره و از ايجاد حلقه وصل بين آق جمال و شهردار جلوگيري بكنه و احتمالاً حلقه اتصال بين آق شجاعي و آق شهردار رو ساماندهي بكنه.

توصيه غلط انداز اما چيز ديگه اي است. ما همه اين آقايون رو به امضاء يك تفاهمنامه ارجاع مي دهيم كه با ماي غلط انداز عهد كرده بودند كه هواي منافع غلط انداز رو داشته باشند و توي امور به غلط انداز ديگه نارو نزنند. سياسي بازي هم سر غلط انداز نمي شه و خودشو يكپاي انتخابات قلمداد مي كنه لذا مي تونه كانديداي مشترك با آق شجاعي، آق شهردار، آق جمال، و هر آق ديگه باشه فقط كافيه راي به غلط انداز تضمين بشه كه ميشه!!!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.